.

Robert Pattinson har gått från osäker tonåring till alla kvinnors sexssymbol!
Men han är fortfarande självmedveten och trivs i stora grupper, detta kan vara ett litet problem om man är en skådespelare som har en massa galna fans och paparazzifotografer efter sig hela tiden.
- Som tur är var jag på inspelningar hela förra året och kommer även att varar detta år, då är man väldigt isolerad från omvärlden. Är men upptagen hela tiden så finns det inget att skvallra om heller. Man går inte ut på fester sent på kvällarna för att man vet att man måste upp kl fyra på morgonen dagen efter, säger han.

Vi som ÄLSKAR Robert har då säkert följt honom från Cedric Diggory i Harry Potter till den han är idag vår supersnygga och sexiga Edward Cullen!

Om det skulle vara ett slagsmål mellan Jacob och Edwards team vilka tror du skulle vinna?
- Jag tror att Edwards team skulle vinna, eller enligt böckerna är det så.

Vilka filmer kommer du spela in i år 2010?
- Jag kommer att spela in "Remember Me" , "Bel Ami" och den jag hoppas på är "Unbound Capitives" med Rachel Weisz ocg Hugh Jackman.

De roller du ska spela liknar inte rollen Edward Cullen. Har du något gemensamt med Edward?
-
Ja, Vi båda är envisa och dominanta när det gäller vissa saker.


(undrar vad vissa saker är? )


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grrrr säger jag bara så snygga han är

2010-01-28 @ 21:24:41
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0