Edward

 

MIN KRAV LISTA PÅ EN KILLE !!!!

1. Han ska vara besyddande

2 han ska vara blek

3 han ska ha 4 syskon

4 han ska vara snabb

5 han ska vara smart

6 Han ska vara 17 helst

7. Han ska åka till Italien och dö för mig för han kommer inte klara sig utan mig.

8 Han ska vara musikalisk

9 helst spela piano

10 göra en sång till mig

11 he is the lion and I am the lamb

12. Han låter inga andra ta mig

13 Han ska vara brunett

14 Prata vackert

15 han ska glittra

16 hans ögon ska skifta till otroligt gyllenaktiga färger

17 Han ska gå på biologi

18. Han ska bo i Forks


Kommentarer
Postat av: Twien (Smycken)

Svar: Hihi :D Du får hålla koll då, kanske dyker det upp någon tävling om nån vecka ;)

Kram

2010-01-22 @ 17:55:28
URL: http://twien.blogg.se/
Postat av: Twisaga

lycka till <3 Jag tror jag vet en kille som är upttagen som du drömmer om. Edward Cullen

2010-01-22 @ 20:58:20
URL: http://twisaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0